ONLINE FORMULÁŘ

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku, až  do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa v siťi Zásilkovna nebo PPL Parcel Shop. V případě, že zboží nebude řádně zabaleno bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět na účet do 10 pracovních dnů nebo požadovaný nový produkt.

V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn.

Odstoupení ze smlouvy: Náklady nese zákazník. Pošlete nám zboží přes poštu, kurýrní společnost, nebo jednoduše přes formulář uhraďte poplatek za GLS vyzvednutí balíčku u Vás doma.

Reklamace: Náklady hradíme my, když si vyberete naši zásilkovnu. Vygenerujeme Vám štítek a stačí balík zanést do jakékoli zásilkovny a oni nám jej již doručí.